Alla inlägg under maj 2018

Av aurora jacobsson - 18 maj 2018 23:45

Lock whos back again.

Ja nu är tillbaka. Igen... Nu har det gått över ett år sen jag bloggade och jag har hunnit blivit 14 och börjat 7:an. Ja men högstadiet.. Varför säger alla att det är typ den svåraste tiden i livet, är det bara för att allt typ avgörs där och vilket gymnasium man ska gå på eller är det alla prov.. Jag fattar inte! Okej jag må i 7:an och det avgörande är väll i  9:an men alla lärare säger att hela 7:an, 8:an och 9:an räcknas.

 

Och sen kommer ju den hära jäkla matten som man har ca 3 ggr per vecka (iallafall jag) jag hatar matte asså jag orkar inte med matten. Vad ska man ha den till egentligen till? Behöver man värkligen X och Y Vad ska man ha det till i vuxen livet? Nä men jag iallafall har ALDRIG fattat matten. 

 

Aja nu ska ni få slippa få höra om den här skräpen om skolan och allt  

 

Asså det är bara 25 dagar till sommarlovet asså hur skönt är inte det! Längtar så! 

 

men gud vad långt inlägg det blev idag! 

 

Aja hoppas ni får en as bra dag iallafall  

 

 

Presentation


En tjej på 15 bast som gillar livet och jag älskar djur

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards