Alla inlägg under mars 2017

Av aurora jacobsson - 17 mars 2017 22:04

hej!

jag har ju flyttat och det har ju inebärt att jag har fått byta skola men jag trivs inte där för det är några killar som håller på mot mig och jag blir kallad för massor för saker av dom och jag har sakt till lärare men ingen har gjort något och idag orkade jag inte mer så jag brött ihop. och detta har hållt på i flera veckor typ någre veckor efter jullovet tror jag men jag är enormt tacksam till dom 4 tjejerna som var vid min sida idag jag vet ej om jag får nämna deras namn men jag är så tacksam som bara den så nu blir det möte med rektor och personalen också så ska jag ha uvs på måndag då ska mamma klaga för dom måste ju höra av sig till mammamen det har dom ej gjort men jag berättade det för henne, men jag är ialla fall så tacksam för dom snällaste tjejerna som finns   


ha en sån himla bra helg nu och njut av den   

Av aurora jacobsson - 13 mars 2017 20:48

Hej!

Som vissa av er kanske vet så är jag ett stort M&M Fan jag älskar dom otroligt mycket och nu efter massa tjat och bråk så har jag fått beställa en tröja från NO och den är på väg och jag är så glad för jag har värkligen tjatat på mamma om en mm tröja men dom är ju väldigt dyra också ska man jubetala porto för ca 100 kr så allt tll sammans blev 550kr och själv tycker jag det är dyrt men jag har värkligen längtat om en tröja/huddie som det nu är och den kommer typ på onsdag och jag längtar så mycket....

Av aurora jacobsson - 4 mars 2017 23:44

hej!

problem med killar! killar asså var ska jag börja? Idag har jag varit lycklig hela dagen för jag ooch min syster har kolat på MMfilmen asså den var så bra jag dör jag satt och rös hela tiden att sen deras leenden och se vad dom gör för oss fans omg men nu åter går vi till killar då: killar är dryga men man kan lita på dom men ibland inte också presar dom än om saker men dom är snälla men jag har ju så klart lite problem med att säga mina känslor för killar och att prata om andra saker med alla mäniskor det har alltid varit ett problem för mig så jag brukar hålla saker inom mig när jag igentligen mst säga dom till andra tex dom jag litar på och mamma osv men jag har väldigt svårt att lita på mäniskor som killar men jag har alltid haft det problemet med alla som när jag träfar nya personer men nu ska jag säga hejdå för i dag så god natt ha en bra fortsatt helg.. 

 

vi klarar allt tillsammans!   

#behappy

Av aurora jacobsson - 2 mars 2017 21:07

hej

jag vet ej om jag ska fortsätta eller sluta blogga jag har inte bestämt mig än men just nu känner jag för en liten paus igen på grund av  att det händer mycket och jag har inte tid för att blogga eller något vill bara sova hela tiden för jag mår skit

Presentation


En tjej på 15 bast som gillar livet och jag älskar djur

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards