Alla inlägg under maj 2017

Av aurora jacobsson - 25 maj 2017 22:52

hej!

jag vill ta upp ämnet MUSIK för det är det bästa som finns jag älskar att bara komma hem från skolan och sätta på lite musik och chilla och sen på helger dansar jag runt i mitt rum och lyssnar på misik och just musiken påvärkar vårt humör och sinne, vissa konsenterar sig bätre när den lyssnar på musik medans andra blir lunga och glada. MUSIK påvärkar alla, andra blir på glatt humör andra blir ledsna andra blir arga osv men musiken påvärkar oss. 

 

Hoppas att alla får en bra helg!

 

#vikklararallt

#behappy 

#stav

#mindrehatmerkärlik

  

Av aurora jacobsson - 11 maj 2017 16:01

Hej!

nu är jag tillbaka efter en lång paus. jag tog en paus för att jag visste inte vad jag skulle blogga om men nu är jag tillbaka! och om man ser tillbaka sen jag börja att blogga så har jag inte mått så bra men nu mår jag så mycket bättre jag har hamnat i en klass där jag värkligen trivs och kan vara mig själv och jag mår så bra i denna underbara klass så börjar jag känna mig självsäker! 


Och ni som har det tuft i skolan tänkt posetivt det är bar några veckor kvar till sommarlov ni kommer få  det bätre i skolan jag lovar er se på mig jag m¨r mycket bättre nu än vad jag gjode förr i skolan!


ha en bra dag/kväll  


#behappy #viklararallttillsammans  

Presentation


En tjej på 15 bast som gillar livet och jag älskar djur

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards