Alla inlägg under juni 2017

Av aurora jacobsson - 27 juni 2017 23:49

Hej!
Jag skulle vilja prata om min storasyster Emilia Maria Ilona Wermé, är den bästa storasystern man kan ha hon är underbar, snäll, söt, snygg och helt enkelt underbar! Hon är så unik som man kan vara hon finns där för en när man behöver nån, hon är bäst och är så jä*la snäll! Asså det finns mer att berätta om henne men jag mst sluta nu så jag säger God natt från mig?
God natt?

Av aurora jacobsson - 7 juni 2017 17:47

Hej?
Jag har ju dom bästa vännernas finns! Dom är alltid där för en och får en och skratta hela tiden och man blir ju bara taga att gå till skolan när man vet att dom är där det är kanske bråk osv men jag vet att dom är där och dom hjälper dig om du mår dåligt dom har räddat mig jag älskar er ni är fantastiskt bäst!? det här är bara 2 av dom??

Ni är bäst hoppas att ni vet det!?

Av aurora jacobsson - 4 juni 2017 15:49

Hej nu är jag tillbaka med ett nytt inlägg.
Jag var då med klassen på klass resa till Trollhättan och Göteborg och det var så roligt att vara med dom en hel dag och värkligen spendera tid med dom och jag känner nu så här att detta är den bästa klassen som jag har gott i och varför jag känner så är för att dom får mig och skratta när jag inte vill skratta, dom får mig att känna mig trygg i skolan, dom finns där om man inte mår bra! Därför är dom den bästa klassen jag har haft och jag kommer sakna alla så mycket när vi går i från varandra för jag vet att vi inte kommer att ses så mycket som vi gör nu. Och jag har ju bara gått där en termin men jag älskar dom ändå för dom är ju den bästa klassen som finns och jag kommer sakna dom.
Och om ni läser detta så ska ni veta en sak! JAG ÄLSKAR ER?

Presentation


En tjej på 15 bast som gillar livet och jag älskar djur

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards